ТЕХНИКО-ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ЭКСПЛУАТАЦИИ АВТОМОБИЛЬНОГО ТРАНСПОРТА

Авторы

  • Бекбол Рамазан Академия логистики и транспорта
  • Асыл Тажмуратова Академия логистики и транспорта
  • Кулгайша Жунисканкызы Казахский национальный аграрный исследовательский университет

DOI:

https://doi.org/10.52167/1609-1817-2022-122-3-391-399

Ключевые слова:

транспортный коридор, интегрированный индекс загрязнения, износ транспортного средства, загрязняющие вещества

Аннотация

В настоящее время не разработаны методы постпроектной оценки транспортно-экологических рисков международных транспортных коридоров в системе развития городских транспортных систем и регионов их прохождения. В 2020 году автомобильный парк, зарегистрированный в Казахстане, насчитывал 405 тыс. грузовых автомобилей, 89 тыс. автобусов и 3948 тыс. легковых автомобилей. В работе были использованы различные методы исследования, что позволило в полной мере раскрыть проблемы исследуемого вопроса и объяснить полученные с их помощью результаты. Для проведения анализа был использован статистический метод, позволяющий исследовать большие объемы данных с целью определения количественных характеристик и получения общих закономерностей процесса.

Биографии авторов

Бекбол Рамазан, Академия логистики и транспорта

 докторант,  Алматы, Казахстан, bek.ramazan@mail.ru

Асыл Тажмуратова, Академия логистики и транспорта

докторант, Алматы, Казахстан, 22assyl@mail.ru

Кулгайша Жунисканкызы, Казахский национальный аграрный исследовательский университет

 докторант, Алматы, Казахстан, Gulgaisha_1984@mail.ru

Библиографические ссылки

[1]А. Кенжеғалиев, С. Ж. Рахымғалиева, Д. К. Күлбатыров, А.А. Әбілғазиева, А. К. Шахманова, М. К. Оразғалиева. Тайсойған ауданындағы топырақтың экологиялық жағдайы. Атырау мұнай-газ университетінің хабаршысы. С. Өтебаева Ғылыми журнал №1 (53) 2020, 46-51.2020 бет

[2] А.Кенжеғалиев, С. Ж. Рахымғалиева, Д. К. Күлбатыров, А. А. Әбілғазиева, А. К. Шахманова, М. К. Оразғалиева. Бұрынғы сынақ полигоны ауданындағы топырақтың экологиялық жағдайы. Атырау мұнай-газ университетінің хабаршысы. С. Өтебаева Ғылыми журнал №1(53) 2020, 76-81 бет№ 2020

[3] Инфрақұрылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған "Нұрлы жол" мемлекеттік бағдарламасы. Нұр-Сұлтан. 2019ж

[4] Көкжиек 2020: ақылды, экологиялық таза және интеграцияланған көлік // қайта қаралды. Еуропалық комиссияның 2014 жылғы 22 шілдедегі шешімі.

[5] Буринскене М., Рудзкене в. өтпелі кезеңдегі тұрақты дамуды бағалау // Экология. – 2007. – 53. – Б.27-33.

[6] Халықаралық инклюзивті даму. Алға жылжу: АСЕАН-да және одан тыс жерлерде қытайлық инфрақұрылымға инвестициялар. Эшвилл; 2016 жыл. http://www.inclusivedevelopment.net/wp-content/uploads/2012/02/Making-Inroads-China-Infrastructure-Finance-.pdf

[7] http://europe-china.kz/

[8] http://dknews.kz/stranam-tsa-novy-j-shelkovy-j-put-sulit-kitajskie-investitsii-i-rost-politicheskogo-vliyaniya-knr/

[9]Тайсаринова А., Ибрагимова Н.және Санакулова З. "Батыс Еуропа–Батыс Қытай" транзиттік дәлізінің Қазақстан Республикасы өңірлерінің дамуына әсерінің техникалық - экономикалық негіздемесі" // ESCAS-CESS бірлескен конференциясы, Бішкек, Қырғыз Республикасы, 2017 жылғы 29 маусым-2 шілде.

[10]Папагианнакис А., Масад Е. жол жабындарының дизайны мен материалдары. John Wiley & Sons, Inc. Нью-Джерси, 2008 жыл.

[11]ARA, Inc, ERES Concultans бөлімшесі. Жол жабынының жаңа және қалпына келтірілген конструкцияларын механикалық-эмпирикалық жобалау бойынша нұсқаулық. Қорытынды есеп. Nchrp жобасы 1-37 A. Ұлттық академиялардың көліктік зерттеулер кеңесі, Вашингтон, Колумбия округі, 2004 ж.

[12] Телтаев б.б., Айтбаев К. А., Аблалиев с. а. жер асты коллекторының әсері жол конструкциясының кернеулі-деформацияланған күйі // ҚР ҰҒА баяндамалары. – 2016. – №5. - Б.162-172.

[13]Азия Даму Банкі үлкен Меконг субрегионының әсерін бағалайды: аймақтық ынтымақтастық жобаларын талдау. Мандалуйонг қаласы: Азия Даму Банкі; 2014.

[14] Фанг с., Хазелл П., Хак Т. Үндістанның ауылдық жерлеріндегі кедейлікті азайту және азайту мақсаттарына жету үшін мемлекеттік инвестицияларды агроэкологиялық аймақтарға бағыттау // Азық-түлік саясаты. – 2000. – 25. – Б.411-428.

[15]Селва Н., Свитальски А., Крефт с., Ибиш П. Л. неліктен аудандарды жолсыз қалдыру керек? Жолдың маңыздылығы-жол экологиясының анықтамалығы. John Wiley & Sons, Ltd.; 2015. – Б. 16-26.

[16] Вэй Б., Цзян Ф., Ли х., Му с. Үрімші қаласының жол шаңындағы ауыр металдардың кеңістіктік таралуы және ластануын бағалау, Солтүстік–Батыс Қытай // Микрохимиялық журнал. – 2009. - 93. – Б.147-152.

[17]Меркиш Дж., Козак М. қалалық жерлерде жұмыс істейтін автомобиль қозғалтқыштарынан бензол шығарындылары / / kones International журналы ішкі жану қозғалтқыштары. – 2002. – Т. 3-4. – Б.202-213.

[18]Лу Ю., Гун З., Чжан г., Бургхардт в. Нанкиндегі (Қытай) Cu, Zn, Pb және Cr қалалық топырақтарының концентрациясы және химиялық сипаттамалары // Геодерма. – 2003. – 115. – Б.101-111.

[19] http://online.zakon.kz/Document/?doc_id=30085593

[20] http://roads.mid.gov.kz/ru/pages/proekt-zapadnaya-evropa-zapadnyy-kitay-1

Опубликован

24.09.2022

Как цитировать

Рамазан, Б., Тажмуратова, А., & Жунисканкызы, К. (2022). ТЕХНИКО-ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ЭКСПЛУАТАЦИИ АВТОМОБИЛЬНОГО ТРАНСПОРТА. Вестник КазАТК, 122(3), 391–399. https://doi.org/10.52167/1609-1817-2022-122-3-391-399

Выпуск

Раздел

Экономика, Экология и безопасность жизнедеятельности

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Похожие статьи

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.